Jiná okna propojují okna s emocemi, kreativitou a krásou. Umocňují ne nepoznané, ale zapomenuté vlastnosti oken. Hledají na okna nové pohledy, boří limity i zažité stereotypy.

“Myslel jsem si, že neexistuje nudnější produkt než okna. Když jsem nastoupil na pozici obchodníka a měl jsem tyto nevzhledné a moderním domům neslušící produkty prodávat, odpovědí byla roku 2012 s rostoucí zálibou v architektuře a designu minimalistická okna Block a Rand.” říká Jakub Janošík

Zásadní zlom přišel v roce 2015 s kolekcí RAND 2.0, kterou nám navrhl architekt Zdeněk Fránek, rozšířil možnosti oken Rand, zalícovává je, kombinuje je s bezrámovými okny a vytváří unikátní celoskleněná okna Skywall.

Téhož roku jsme nová okna představili ne designbloku, ohlasy na sebe nenechali dlouho čekat. Práce na nejzajimavějších stavbách české architektury byla pocta. Nominace na Czech Grand Design 2015 na výrobce roku poslední ujištění, že jdeme správnou cestou.

“Dělání pěkných věci pro radost” se chytlo tak, že nám to převrátilo firemní filozofii. V tom co jsme dělali jsme byli dobří, pokud jsme ale chtěli být nejlepší, bylo potřeba vše ostatní hodit za hlavu a zacílit energii celé firmy jen jedním směrem. Nostalgie nad vyřazením klasických oken z portfolia byla pomíjivá a naše vize jasná.

Rok 2016 ukázal, že představám se meze nekladou. Okno Transparent od designéra Maxima Velčovského si hraje se světly a stíny, architekt Zdeněk Fránek se “oknem s hmoždíkem” ohlíží se historie truhlářského řemesla a okno Levitace od Jakuba Janošíka zdánlivě popírá zákony fyziky.

Věříme v osobitost domů. Když si uvědomíte, jak můžete tyto domy ovlivnit, splnit architektům představy o jejich díle a investorům sny o jejich domově, zjistíte že život je příliš krátký na to, aby jste dělali nudná okna.

Z produktu se stala firemní koncepce naplňující podstatu prvotních myšlenek.